2015. január 27., kedd

Kedvenc Kdrama jeleneteim, kihívás!

Most este meglepetésként ért a facebook-on a kihívás a kedvenc véleményezős blogomtól, Panda Dorama -tól, és gondoltam, mivel még nem akarok lefeküdni így meg is csinálom. Nehéz feladatom lesz, mert már vagy 100 sorozatot és kb. 50 filmet láttam már, vegyesen, koreai, japán és egyéb ázsiai alkotást. De megpróbálkozom vele, bár előre közlöm, mivel elég mély-érzésű leányzó vagyok így a témája mindhárom kategóriámnak a szeretet/szerelem/szomorúság/boldogság lesznek.


1. Kedvenc kép: A tango-jelenet a Scent of a woman című sorozatban
Nemvolt egyszerű képet választani, de végül erre esett a választásom. A sorozatot a nagy kedvenceim között tartom számon, aki teheti nézze meg, mert iszonyatosan szívszorító és mégis szívmelengető sorozat.


2. Kedvenc mozgó kép: Egyértlműen a 49 days című sorozatból került ki!
Ez idáig ha megkérdeznék tőlem, melyik sorozat törte össze legjobban a szívem, én ezt a sorozatot mondanám. És mégis az egyik legnagyonn kedvencem!


3. Kedvenc video: Itt is nehéz dolgom volt, de a Bridal mask nyert!

Az egész sorozat egyszerűen tökéletes volt, nem volt egy percig sem unalmas vagy vontatott. Benne van a top 10-eben és Joo Won fergeteges benne. ^-^ 


Nagyon szépen köszönöm a kihícást még egyszer Panda Dorama-nak, az én kihívottam pedig a Whalemények oldal szerkesztője, ha nem gond neki :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése