2015. január 27., kedd

Mostantól nem érdekel, én mosom kezeim! :D

Mind tudjátok, mi történt meg ismét pár héttel ezelőtt. Bevezettem, hogy jelszavazom a felirataimat, de már nem érdekel. Le fogom venni a jelszót a feliratokról, így többet senkinek nem kell elkérnie tőlem. Innentől rábízom az illető lelkiismeretére, hogy feltölti-e vagy sem. Én szeretném továbbra is élvezetből folytatni a fordítást, elnézést, ha kellemetlen volt az elmúlt pár hét! És köszönöm, hogy ennyien érdeklődtök a fordításom után! KÖSZÖNÖM! :D
Annyit döntöttem el, hogy csak a fordítói nevemet fogom beleírni a feliratba, az oldalam címét nem, hogy ezzel valamennyire magamat is védjem, hiszen bár pénzt nem kerestem sosem a fordítással, de mégis csak illegális maga a fordítás is. Ezért ha lehetséges, mostantól mindenki a fordítói nevemen hívjon! Köszönöm.
(Több órás munkám volt, hogy átrendezzem a blogomat, ezért kérlek, ezt tartsátok be!!)

Üdvözlettel: HaNeul

3 megjegyzés:

  1. Kedves HaNeul!
    Együtt érzek Veled és nagyon sajnálom, hogy gyötrődős napokat kellett átélned! Elengedted, kívánom, hogy legyen és maradjon békességed és élvezhesd sokunk örömére a fordítást!!!
    Nem tiszta előttem a magyar felirat illegális volta. Ha jól emlékszem Bekka az, aki engedélyt kér az angol fordítótól. Egyre több nyelvre fordítják a kdoramákat, akinek igazán tiltakoznia kéne az a filmek gyártói és forgalmazói.Simán megtehették volna már, de Koreának fantasztikus siker ez az óriási érdeklődés, Többet "hoz", mint bármely reklám. Persze az amerikai tulajdonosok, az már más kérdés.
    Te, ill. a blogolvasók hogyan gondoljátok?
    Szanna

    VálaszTörlés
  2. Kedves NaNeul! Igazán sajnálom ami megtörtént Veled ..nincs más megoldás ? megszabadulni a kárt okozótól?? Ehhh nem értem én ezt ...

    VálaszTörlés
  3. Nem lehet az ilyen emberektől megszabadulni, és ha már eleve a felirattal is én foglalkozom órákat, akkor nem szeretnék még plusz időt eltölteni azzal, hogy jelszavazom a feliratokat, meg elküldöm mindenkinek a jelszót! Úgyhogy úgy döntöttem, hogy nem érdekel. Számomra fontosabb az, hogy élvezem a fordítást, és tanulok vele valamint az, hogy sok embernek okozok örömet vele és ezt nem akarom tönkretenni semmivel sem! :D

    VálaszTörlés