2015. január 27., kedd

Reset

Műfaj: Dráma, Krimi, Fantasy
Részek száma: 10
Ismertető: A történet Cha Woo Jin ügyészről és az ő emlékeinek felidézéséről szól, miközben sorra halnak meg az emberek körülötte, e mellé még Jo Eun Bi is feltűnik a színen, aki Cha Woo Jin első szerelmének a tökéletes mása, és minden résszel csak újabb és újabb kérdés merül fel Cha Woo Jin-ban, önmagával és az emlékeivel kapcsolatban. 

Vélemény
Lehet, hogy elfogult vagyok ezzel a sorozattal, DE számomra ez a sorozat akkor is fantasztikus volt. Az elejétől minden részben kaptam egy kis információ morzsát, de mellé legalább három-négy kérdést is. Mire elértem a 8. részhez már azt sem tudtam, fiú vagyok-e vagy lány. Nem tudtam, hogy ki? Kivel? Mikor? Miért? Hogyan? Mi történt? És még sorolhatnám az ilyen fejemben felmerülő kérdéseimet. Nem volt a sorozatban számomra egy unalmas pillanat sem, nem volt vontatott és hál istennek, nem sok sablont tartalmazott. Minden karaktert megismertünk, senki nem volt tehetetlen. A végét is rendesen lezárták, nem lett összecsapva. Nem tudok rosszat mondani rá. Maximum annyit, hogy nekem túl rövid volt....elnézegettem volna még őket egy pár részen keresztül.

Szereplők
Cha Woo Jin
Az első pillanattól felkeltette a karakter az érdeklődésemet. Nem egy egyszerű személyiség a sorozatban, nagyon erős az igazságérzete. Végig furdalta az oldalam a kíváncsiság, hogy miért zárta el a saját emlékeit? Miért? Mi történhetett vele, hogy ezt tette? Tetszett benne, hogy nem egy tutyi-mutyi alak, amit meg kellett tennie, azt meg is tette. Akik fontosak voltak neki, megvédte őket. Különösen Jo Eun Bi-t, Han főnököt és Ko nyomozót.
Az őt alakító Chun Jung Myung számomra új volt, de nagyon jó színésznek ismertem meg ezzel a sorozattal. Nagyon tehetséges embert szerződtettek erre a szerepre, nem is tudnék mást elképzelni ebben a szerepben. (És bár első pillantásra nem tűnik jóképű férfinak, de az első egy-két rész végére megtetszett. Gyönyörűek a szemei!)


Jo Eun Bi/Choi Seung Hee
Kim So Hyun fiatal kora ellenére sok szerepet játszott már, nekem egyik nagy kedvencem, főleg mert az első sorozatban, amit láttam ő játszotta a főszereplő fiatalkori énjét. Amikor először feltűnt Eun Bi a sorozatban az jutott eszembe..."Úristen, ki ez a csaj?"
De ahhoz képest, hogy elég vad jellemű volt a sorozatban végig, láthattam az érzékeny oldalát is. Borzasztóan megszerette a körülötte lévőket, és én rettentően sajnáltam, hogy ilyen sors jutott neki eddigi életében. Tetszett a karaktere harciassága, hogy nem egy olyan személy volt, aki a levegővételen kívül semmire sem képes. Üdítő jelenség volt. Seung Hee szerepében sokat nem láttam, de nagyon sajnálatra méltónak találtam őt, azért, ami vele történt.

Han Főnök
Több szerepében is láttam már Shin Eun Jung színésznőt. (Bride of the century, Faith, East of Eden)
Talán ebben a szerepében kedveltem a legjobban. Tetszett, hogy a nyugodt külsője alatt néha milyen hirtelen fel tud robbanni és egy erőszakos, hisztis nővé változik ilyenkor. Tetszett, hogy az elején amennyire Eun Bi odaköltözése ellen volt, ez idővel mennyire megváltozott és mennyire megszerette Eun Bi-t, akár mintha a lánya lett volna. Én személy szerint örültem volna, ha kialakul valami közte és Ko nyomozó között, de azon az egy kis pillanaton kívül sajnos nem történt közöttük semmi sem. Nagyon jó viszonyban volt Ko nyomozóval és Cha ügyésszel is és tényleg olyanok voltak, mint egy igazi család.

Ko nyomozó
Igazi szeretnivaló karaktere volt a sorozatnak. Szegénykém ő szenvedte el a legtöbb sérülést a tíz rész alatt (leszúrták, lelőtték, szétvágták a kezét, leütötték...és még sorolhatnám).
Nagyon hamar megkedvelte Eun Bi-t ő is, tetszett, mikor régi nyelvezetben beszélgettek, viccelődtek Eun Bi-vel. És, hogy megvárta őt a ház előtt. Amikor őrült módjára kereste Eun Bi-t, akkor szerettem meg még jobban. És tetszett, hogy Cha ügyészt "mester"-nek hívta. Tényleg mindent megtett volna Cha Woo Jin-ért, és olyan jó érzés volt látni, hogy menyire szereti őt. A színészt, Park Won Sang-ot szintén itt láttam először, de szívesen néznék vele még mást is.

Kim Dong Su (Choi Jae Woong)
Ki kell emelnem őt is. Az első pár részben nem kedveltem meg túlságosan, de ez megváltozott a végére. Az egyik üdítő foltja volt a sorozatnak. Imádtam, mikor Cha Woo Jin ellen próbált ügyködni, mikor elmondta őt mindennek. Ahogy ijedezett Woo Jin-tól az annyira vicces volt számomra...tipikusan mint akinek rossz a lelkiismerete. De azért a végén győzött benne is az igazságérzete és segített Cha ügyésznek. :D



Akit még megkedveltem, az Jo Bong Hak volt, Eun Bi apja, nagyon sajnáltam, hogy ilyen életet kellett élnie és bár csak pár részben szerepelt, de a börtön orvost is nagyon megkedveltem. Akit viszont utáltam, meg tudtam volna ölni, eltöröltni az emlékét is a földről, az a GK csoport elnöke volt, Kim Hak Su. UTÁLTAM. Nálam bekerült a top 10 legjobban utált karakter listájára.

Zene
Nem sok zene volt Ost-ként a sorozatban, összesen kettő, ebből nagyobb kedvencem Kim So Hyun - Reset című dal volt. Főleg, hogy Kim So Hyun énekelte. Gyönyörű, szívbemarkoló, képtelenül gyönyörű szám, amely remekül illett a sorozat érzelemvilágához.

Idézetek
"Az elmém tele volt kegyetlen emlékekkel. Ezért elfelejtettem. Fájdalmas emlékek...Kegyetlen emlékek...Ezek között, voltak kedves emlékeim is. Lehet, hogy ezeket kerestem. Ezek között a sötét emlékek között, elrejtett kedves emlékek siránkoztak. "Ne felejtsd el." "Emlékezz." Ezután felidéztem őket. Mosolyoghatsz akkor is ha bánat ér. Nevetni a fájdalmak közepette. Ezek a kedves emlékek is törlődtek a múltammal. És emiatt volt még fájdalmasabb." (Cha Woo Jin)

"Amikor gyötörnek, el akarom felejteni őket. De...a rossz emlékek között, vannak mások is, ezért hordozni akarom őket. Ezért nem akarom elfelejteni. Amikor veszélyben voltam, a Mesterem, Ko nyomozó...harcoltak értem, ahogy Han főnök is. Ezek olyan emlékek, melyeket halálomig meg akarok őrizni." (Jo Eun Bi) 

Történet: 10/10 
Szereplők: 10/9 
Színészek: 10/10 
Zene: 10/9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése