2015. január 27., kedd

Rólam

Fontosabb tudnivalók rólam:

Fordító név: HaNeul (하늘)
Kedvenc színész: Song Joong Ki
Kedvenc színésznő: Shin Min Ah
Kedvenc sorozat: Nine times travel
Kedvenc énekesnő: Baek Ji Young
Kedvenc énekes: Hong Dae Kwang
Kedvenc együttesek: DBSK, Nell, Beast
Instagram: haneul86

Nagyobb kedvenc férfi színészeim (nem sorrendben!): Joo Won, Ji Chang Wook, Kim Soo Hyun, Park Seo Joon, So Ji Sub, Song Seung Hun, Lee Jin Wook, Hyun Bin, Yeo Jin Goo, Jung Il Woo, Lee Dong Wook.

Nagyobb kedvenc színésznőim: Ha Ji Won, Uhm Jung Hwa, Lee Da Hae, Lee Bo Young, Kim So Hyun, Kim Yoo Jung, Kim Hee Sun.

Akiket ki nem állhatok valamiért színészek és színésznők: Park Shin Hye, Kim Tae Hee, Uhm Tae Woong

Becsületes nevem lehetőleg maradjon titok. Választott fordítói nevem, HaNeul. Azért választottam ezt a nevet, mert teszik a kiejtése, de legfőképpen a jelentése. Régóta rajongok a keleti kultúráért, bár hosszabb ideig csak Japán lebegett a szemeim előtt. Nagyon sok anime-t néztem meg, majd valahogy kicsit besokalltam tőlük. Ekkor találtam rá véletlenül az I miss you című Dél-koreai sorozat képére és annyira megragadott maga a kép, hogy elkezdtem őrülten keresni, mi lehet ez. Megtaláltam a feliratát és leültem megnézni. Már az első rész alatt beleszerettem, ahogy Yeo Jin Goo azt mondta 'aboji' ... és innentől nem volt számomra megállás. Ez 2013 Februárjában történt, lassan már két éve. Mostanra túl vagyok több, mint 90 sorozaton, vegyesen koreain és japánon, valamint legalább 50 filmet is megnéztem és még mindig úgy érzem, hogy nem elég ennyi. Legkedvesebb színészem Song Joong Ki lett, a Sung Kyun Kwan Scandal-lal belopta magát a szívembe, jelenleg is nagyon várom, hogy végre szabaduljon a katonaságtól és valami újat alkosson, mert már majdnem mindent láttam tőle. Mindent szeretek Dél-Koreában, a nyelvet, az ételeket, a kultúrát, az embereket, a gyönyörű szemüket, a zenét, a tájaikat....MINDENT. Mostanra már ők az első a szívemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése